Το κατάστημα Λουβιά διατηρεί το απόθεμα των προϊόντων που προσφέρει σε μέρος σκιερό και δροσερό καθ' όλη την διάρκεια του έτους. Η φύση των προϊοντων είναι τέτοια που καθιστά την ορθή συντήρησή τους επιτακτική, καθώς πρόκειται για προϊόντα χωρίς συστηρητικά ή για αγνά προϊόντα γης, όπως όσπρια και ρύζι. Κατά την συγκέντρωση της κάθε παραγγελίας τα προϊόντα ελέγχονται λεπτομερώς για να αποσταλούν κατέχοντας τις συνομολογημένες ιδιότητες που πρέπει να έχουν καθώς και για να είναι απαλλαγμένα από ελαττώματα που τα καθιστούν χειρότερα ή επηρεάζουν την αξία/ χρησιμότητά τους. Παρόλα αυτά ο καταναλωτής έχει τα κατωτέρω δικαιώματα:
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ- ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Ο πελάτης/ καταναλωτής κατά τις γενικές διατάξεις του νόμου (Αστικού Κώδικα), του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών και των λοιπών εφαρμοζόμενων Ευρωπαϊκών Οδηγιών δύναται αναιτιολόγητα και αζημίως να υπαναχωρήσει από την σύμβαση πώλησης αγαθών και να επιστρέψει τα μη ευπαθή προϊόντα που αγόρασε από τον πωλητή εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους και να τα αποστείλει στην διεύθυνση του καταστήματος. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή. Ο καταναλωτής ευθύνεται για την διαδικασία αποστολής των προϊόντων και βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής τους.
Το προϊόν θα πρέπει: α) να βρίσκεται το ίδιο και η συσκευασία του στην αρχική (άριστη) κατάστασή τους, χωρίς σημάδια χρήσης και φθοράς, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (σε περίπτωση που συνοδεύεται από εξαρτήματα θα πρέπει να υπάρχει όλο το σύνολο των εξαρτημάτων) και να έχουν τηρηθεί οι σωστές συνθήκες συντήρησης, β) να συνοδεύεται από Απόδειξη Λιανικής Πώλησης και με μια γραπτή Δήλωση Υπαναχώρησης με την υπογραφή του καταναλωτή. Μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας μέσα από την φόρμα αναζήτησης παραγγελίας, όπου έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε. Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα σας ενημερώσουμε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
Στο άρθρο 3ιβ του ν. 2251/1994 εντοπίζουμε τις εξαιρέσεις του νόμου κατά τις οποίες δεν επιτρέπεται η υπαναχώρηση του πελάτη/ καταναλωτή από σύμβαση πώλησης πράγματος. Οι εφαρμοζόμενες εξαιρέσεις αναφέρονται σε προϊόντα που μπορούν εύκολα να αλλοιωθούν, βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης τους ή δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγείας ή υγιεινής. Θεωρούμε πως το σύνολο σχεδόν των προσφερόμενων προϊόντων του καταστήματος Λουβιά αποτελούν περιπτώσεις αγαθών που υπάγονται στις ανωτέρω εξαιρέσεις και επομένως δεν μπορούμε να δεχθούμε υπαναχώρηση από τον πελάτη/ καταναλωτή. Τυχόν αποδοχή επιστροφής προϊόντων ευπαθών/ ευαίσθητων, όπως άλευρων, ρυζιού και οσπρίων μετά από διάστημα αρκετών ημερών κατά τις οποίες θα ήταν άγνωστο αν θα μπορούσαν να τηρηθούν συνθήκες συντήρησης παρόμοιες με αυτές που έχουμε στο κατάστημα μας θα ήταν ανακόλουθη με την καθημερινή μας προσπάθεια για εξασφάλιση της καλύτερης ποιότητας των προϊόντων, καθώς η αλλοίωσή τους θα ήταν βέβαιη και η μεταπώληση τους ανεπίτρεπτη.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΣ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ
Στις περιπτώσεις που παρά τις προσπάθειες που καταβάλλουμε διαπιστώσετε κατά την παραλαβή του προϊόντος ότι αυτό είναι ελαττωματικό/ προβληματικό τότε φυσικά και μπορείτε να το επιστρέψετε αφού μας ενημερώσετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Ελαττωματικό θεωρείται το προϊόν που φέρει ατέλεια στην κατάσταση ή φυσική ιδιοσυστασία/ υπόστασή του η οποία προκαλεί απόκληση από τις ιδιότητες που συνομολογήθηκαν ότι έχει ή αποόκληση από τις ιδιότητες που έχει συνήθως σύμφωνα με τις αντιλήψεις των συναλλαγών και το καθιστούν χειρότερο τόσο προς την αξία όσο και προς την χρησιμότητά του. Κρίσιμος χρόνος για την ύπαρξη του ελαττώματος αποτελεί η στιγμή μετάθεσης του κινδύνου από τον πωλητή στον αγοραστή, η στιγμή δηλαδη της παράδοσης του πράγματος στην μεταφορική. Το βάρος απόδειξης της ύπαρξης ελαττώματος το φέρει ο πελάτης/ καταναλωτής. Με την διαπίστωση του ελαττώματος, μας ενημερώνετε και υπάρχουν διαζευκτικά οι δυνατότητες α) της επιστροφής του πράγματος και αντικατάστασής του με νέο β) ή της επιστροφής του πράγματος και καταβολής του αντιτίμου του. Μπορείτε να φέρετε οι ίδιοι το πράγμα στο κατάστημα μας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας για να διευθετήσουμε τον τρόπο αποστολής. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εμάς. Είναι απαράιτητο το προϊόν να έχει διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες συντήρησης, να βρίσκεται στην αρχική του άθικτη συσκευασία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύεται από το Δελτίο Φορολογικής Απόδειξης.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Αν αποδεδειγμένα παραλάβατε προϊόν διαφορετικό από αυτό που επιθυμούσατε τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος που να μην υπερβαίνει τις 14 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης για να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής του. Θα σας καθοδηγήσουμε για τον τρόπο αποστολής και με δικά μας έξοδα θα μας στείλετε το προϊόν. Θα σας παρακαλούσαμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατευθείαν μετά την παραλαβή τους για να εντοπιστεί πιθανό λάθος και να επιστραφεί το προϊόν όσο γίνεται πιο γρήγορα. Λόγω της ευαίσθητης φύσης των προϊόντων του καταστήματός μας κρίνεται αναγκαία η ταχύτερη ολοκλήρωση της όλης διαδικασίας για να αποφευχθεί η πολυήμερη παραμονή τους σε κατάσταση μεταφοράς και ακατάλληλες συνθήτες συντήρησης. Είναι απαραίτητο το προϊόν να έχει διατηρηθεί σε σωστές συνθήκες συντήρησης, να βρίσκεται στην αρχική του άθικτη συσκευασία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να συνοδέυεται από το Δελτίο Φορολογικής Απόδειξης. Τα προϊόντα που επιστρέφονται αποστέλλονται στην διεύθυνση: Παναγιώτα Καπαρή, Παπάφη 123, Τ. Κ. 54453, Κάτω Τούμπα, Θεσσαλονίκη. Αν δεν συντρέχουν οι ανωτέρω προϋποθέσεις δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε να δεχθούμε την επιστροφή του προϊντος.
Μετάθεση Κινδύνου
Τα προϊόντα συσκευάζονται με την μέγιστη προσοχή σε δέματα άριστης κατάστασης που παραδίδονται στην μεταφορική εταιρία. Από την στιγμή της παράδοσης του δέματος στον μεταφορέα σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου τον κίνδυνο για τυχαία καταστροφή ή χειροτέρευση των εμπορευμάτων (απώλεια, βλάβη ή καταστροφή τους) τον φέρει ο καταναλωτής/ αγοραστής και δεν ευθύνεται το κατάστημα Λουβιά (πωλητής/ αποστολέας).
Ακύρωση παραγγελίας
Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας πριν ολοκληρωθεί και αποσταλλούν τα προϊόντα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς μαζί μας ή να αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.